mandag, oktober 08, 2012

Lena Dunham med bok

Lena Dunham, kjent for suksess med HBO-serien Girls, har skrevet bok og kontrakt med Random House, masse penger (3,5 millioner dollar). Boka skal hete Not that kind of girl: A young woman tells you what she's learned og alt dette fortalte hun til Emily Nussbaum i går på The New Yorker Festival.

Random House described the book as “in the tradition of Helen Gurley Brown, David Sedaris, and Nora Ephron,” offering “frank and funny advice on everything from sex to eating to traveling to work.”

Du kan lese mer i Guardian
Akkurat nå skrives det om Lena Dunham på Twitter
Evt. kan du følge Lena Dunham selv
Eller Emily Nussbaum




Sesong 2 av Girls er forresten nettopp ferdig innspilt.

3 Kommentarer:

Anonymous Britt M. sa ...

Liker Lena Dunham altså. Jeg leser det hun skriver for The New Yorker, og det er så gode anekdoter. Ser fram til å få henne i bokform. Får bare håpe en $3.5 millioner bokavtale legger for mye press på den kreative nerven.

13 oktober, 2012 17:22  
Anonymous Britt M. sa ...

Får bare håpe en $3.5 millioner bokavtale IKKE legger for mye press på den kreative nerven, skulle det være. :)

13 oktober, 2012 17:24  
Blogger fr.martinsen sa ...

Aha, jeg tror jeg bare har lest ett essay av henne i New Yorker. Det likte jeg veldig godt, men jeg burde altså google bedre her. Og kanskje vurdere å abbonnere, men de har så irriterende vilkår.

14 oktober, 2012 23:33  

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden